MENU
Главная » 2016 » Сентябрь » 15 » Турбіна Опель Віваро кидає мастило, який вихід з ситуації!?
19:08
Турбіна Опель Віваро кидає мастило, який вихід з ситуації!?

Головна ознака швидкої поломки турбіни на автомобілі Опель Віваро та Рено Трафік - синюватий дим з вихлопної труби. Його поява означає, що в циліндрах разом з паливоповытряною сумішшю згорає масло. Досить імовірно, що під впуск це масло потрапило саме через турбіну. Щоб провести діагностику, не потрібно володіти дипломом автослюсаря. Досить мати книжку по ремонту автомобіля, де намальовано розташування вузлів під капотом, і трохи вільного часу.

Знайдіть впускний патрубок, по якому повітря потрапляє в турбіну і відкрутіть його. Засуньте руку в «равлика» турбіни і нащупайте вал, на якому закріплена крильчатка. Покачайте його, і якщо є люфт, то через щілини напевно проходить масло.
Знайдіть інтеркулер і загляньте всередину. Якщо всередині є масло, то турбіна його «жене». Чим більше масла, тим більша виробітка... (підходить кінець турбокомпрессору).


Поміняти турбіну цілком...!?  Найчастіше це абсолютно зайва затія, бо як що масло жене картридж то корпуса - залишаються цілими і міняти їх не потрібно. Заміну турбіни в зборі люблять пропонувати офіційні дилери і мультибрендові сервіси, майстри які погано розбираються в турбінах і ставлять завдання отримати з клієнта максимум грошей.

Зняття, від'єднання трубок подачі масла і антифризу і установка турбіни назад коштує близько 650-850 грн.+ обов*язкова заміна повітряного фільтра!!!

Поміняти картридж турбіни. Під заміну йде виключно сам робочий елемент турбокомпресора - корпус з валом і крильчатками. Поміняти готовий картридж може навіть майстер, який не спеціалізується на турбінах. Завдання полягає в тому, щоб відкрутити кілька гайок кріплення, а потім закрутити їх назад.

 Вартість картриджа з заміною - близько 4500-6500 грн.

Відремонтувати картридж !?

 Така робота під силу виключно майстрам спеціалізованих автосервісів. Турбіну розбирають повністю, миють ультразвуком, виявляють зношені елементи і змінюють їх. Корпус картриджа росточують на токарному станку, а потім всю конструкцію балансують в два етапи, щоб на швидкості до 150-200 тисяч обертів на хвилину не було вібрації. Потім ще в картридж закачують під тиском масло, щоб перевірити на герметичність. На даний час в Україні такі ремонти як правило дуже часто не якісні. А ціна приблизно рівняється з заміною картриджа який виготовлений в заводських умовах, а не на *коліні*.
 Ціна ремонту турбіни залежить від маси факторів і коливається від 2800-7000 грн. Важливо розуміти, що якщо майстри називають серйозну суму, то найчастіше простіше купити нову турбіну або поставити новий комплектний картридж і забути!!!

 

                   

 

                  

Просмотров: 555 | Добавил: renomaster | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
avatar